دیرکرد در انتشارِ قسمتِ سوم (من تا به امروز)

دوستانِ عزیزم، درگیرِ یک مسئله ی کاری هستم و با توجه به پیام های شما و انتظارِ شما عزیزانم جهت انتشارِ قسمتِ سومِ سری نوشته های (من تا به امروز)، خودم رو موظف دونستم که اعلام کنم، تنها به دلیلِ اینکه چند روزی درگیرِ مسئله ی کاری هستم، وقت نکردم قسمتِ سوم رو پست کنم ولی خب مطمئنا تا 2 الی 3 روزِ آینده منتشر می کنم. خوشحالم که اینقدر مخاطب جذبِ این سری نوشته ها شده.

باز هم به بزرگی خودتون بنده رو ببخشید که دیر شده.

ممنون 

خواهش میکنیم:)

این چه حرفیه

یه سری دوستان پیام خصوصی فرستاده بودن که منتظر ادامش هستیم 
احساس کردم زیاد طول کشیده و وظیفه دارم بیام عذر خواهی و بگم که حتما منتشر میشه تا 2-3 روز دیگه

بله آقا منتظریم ببنیم کارت چیه؟

از اعتیاد به سیگار و ترکت چخبر؟برنامه هات چیه

منتظریم :)

ببخشید طولانی شد قسمت 3 پایانی هم گذاشتم

چه خوشگله قالب وبتون *_*

ممنون لطف دارید 

ای بابا نفرمایید محمد خان این چه حرفیه! اختیار دارید ما همچنان مشتاقیم و منتظر 😊

ولی شما هر وقت که شرایطشو داشتید بنویسید ،مرسی😁

ببخشید طولانی شد قسمت 3 پایانی هم گذاشتم

ایندفعه رو میبخشم ولی دیگه تکرار نشه خخخ

ببخشید طولانی شد قسمت 3 پایانی هم گذاشتم

چی شد پس

ببخشید طولانی شد قسمت 3 پایانی هم گذاشتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
حدود 11 سال پیش زمانی که 17 ساله بودم یک شب که دلم گرفته بود تصمیم گرفتم یک وبلاگ بسازم و بی پرده هر زمان که خواستم حرف های دلم رو اونجا بنویسم الان 28 سالم هست و هنوز هم دوست دارم به این کار تا زمانی که بتونم ادامه بدم ، وبلاگ نویسی مثل درد و دل کردن با یک دوست صمیمی و رازنگه دار هست
آدم رو سبک میکنه و همین ناشناس بودن باعث میشه هرچی توی دلت هست رو بدون خجالت به دیگران انتقال بدی
Designed By Erfan Edit By Mohammad