یلداتون به شادی ..

توی زندگی من یه زمان های خاصی هست که واسم خیلی مهم هستن و هرجای دنیا که باشم باید برگردم و بیام کنارِ خانواده مثل 13 بِدر یا لحظه تحویلِ سال سرِ سفره و اینجور مواقع دلم هیچ جا آروم نمیگیره، تا امروز هم هیچوقت این روز هارو نشده کنارِ خانواده نباشم.

یکی از اون لحظه ها شبِ یلداست باید تحتِ هر شرایطی کنارِ خانواده و در جمعِ اون ها باشم، یادمه یلدای پارسال عمان بودم، خیلی هم کار داشتم اما تحتِ هر شرایطی که شده بود برگشتم، بدونِ اینکه کسی بدونه، شبِ یلدا اومدم توی جمعِ خانواده، چه حس خوبی بود ...

از صمیمِ قلبم واسه همتون آرزو میکنم شبِ یلدا رو کنارِ خانواده هاتون به شادی سپری کنید.

یلدا مبارک

یلداتون مبارک:)

ممنون یلدای شما هم مبارک:)

سلام ، یلدای شما هم مبارک 😍😘

مرسیییی همچنین 🌹🌹🍉

هدیه من به شما...

کلیک کن

ممنون زیبا بود مرسی🌹

سلام

چقد خوب:)

شب یلدا فردا شبه امشب همه پست گذاشتن ماهم دیگه تبریک میگیم:))

یلدای شماهم مبارک :)

🍉🍉🍉🍉🍉🍉

انار نیافتم تو استیکرا:))

اره میدونم از الان گذاشتم پیشاپیش تبریک گفته باشم ، شاید فردا نتونستم پست بذارم دیگه تبریکه‌ رو داده باشیم

سلام 

یلدای شما هم مبارک. 

هفت سین و یلدا رو مگه میشه نگرفت. عزیزترین جشن‌های ما. 

دقیقا مخصوصا کنار خانواده 😍

یلدای خوبی داشته باشید :)

مبارک باشه :)

ممنون همچنین بر شما 🌹🌹

تبریک میگم

مرسى همچنین🌹🌹🍉🌹

عمان؟ تو کار صادرات لیمو عمانی ای ؟؟:دی 

یلداتم مباااااارک:)

اره دیگه 😅😅😅
مرسی یلدای توام مبارک

این یعنی پایبند خانواده بودن و ارزش و جایگاه بزرگترها رو حفظ کردن...خیلی خوبه که تحت هر شرایطی در اولویت خانواده رو داشته باشید.😊

ان شالله همیشه کانون خانواده ها گرم باشه و همه از سردی های بیرون ،ب اونا پناه بیاریم و تکیه کنیم🌹

هنوز تو جو دیشبم و  و دورهمی....پس یلداتون مبارک 😅

ممنون یلدای توام مباااااارک

مبارک باشه

ممنون‌ بر شما هم همینطور
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
حدود 11 سال پیش زمانی که 17 ساله بودم یک شب که دلم گرفته بود تصمیم گرفتم یک وبلاگ بسازم و بی پرده هر زمان که خواستم حرف های دلم رو اونجا بنویسم الان 28 سالم هست و هنوز هم دوست دارم به این کار تا زمانی که بتونم ادامه بدم ، وبلاگ نویسی مثل درد و دل کردن با یک دوست صمیمی و رازنگه دار هست
آدم رو سبک میکنه و همین ناشناس بودن باعث میشه هرچی توی دلت هست رو بدون خجالت به دیگران انتقال بدی
Designed By Erfan Edit By Mohammad